Friday, February 3, 2012

SMITH ROCK!

Taman takia rakastan taalla oloa: Olimme paivalla yliopistolla Malini  kanssa. 16.40 sain tietaa, etta minun olisi mahdollista lahtea huomenna Smith Rockille kiipeilemaan ja patikoimaan. Soitin muutaman puhelun ja hoidin kyydin minulle ja Malinille. 16.50 tajuamme, etta meilla ei ole telttaa. Juoksemme Outdoor programmin vajalle. Vaja oli juuri suljettu, mutta mukava tyontekija avasi sen uudestaan. Han on myos menossa Smith Rockille huomenna. Niin kuin kaikki Recin kiipeilyseinan tyontekijat. Mina menen Malinin, Emman, Benen, Naten ja Janaen kanssa. Vuokrasimme kaiken tarvitsemamme 8 dollarilla. Kavimme kaupassa, ostimme evaat ja nyt mina pakkaan kaiken valmiiksi. Mahtavuutta!

Ainut harmillinen puoli oli, etta olin sopinut skypetreffit sunnuntaille Soilen ja Katjan kanssa. Sovitaan uusi aika ihunat! Muutaman paivan paasta saatte loistavaa kuvamateriaalia. Smith Rock on yksi amerikan kuuluisimmista sport climbing paikoista. Olen aivan pahkinoissani! Ai niin, minulla on kolme koetta ensi viikolla. What ever! Haleja!

2 comments:

  1. Hei mitä noista skypetreffeistä, me ollaan jo Katjan kanssa mietitty uusi ajankohta, tsekkaa fb!:D Ja hauskaa viikonloppua!<3

    ReplyDelete
  2. Aivan upeita maisemia ja vaarallisen näköistä kiipeilyä! Mä valloitan nykyään sunnuntaisin näitä Monterreyn vuoria, joskin ilman kiipeilyjuttuja. Ihana nähdä että nautit olostas täysin rinnoin! Love uuu

    ReplyDelete