Wednesday, February 15, 2012

Valentine's Day (=no sugar day)

Toivottavasti teilla oli ihana ystavanpaiva Suomessa. Minulla jai onnittelut vahan myohaiseksi taman aikaeron vuoksi. Minulle tapahtui tanaan hauskoja asioita. Ensinnakin minulla on ollut lieva ongelma oikean jalkani kanssa Smith Rock -viikonlopun jalkeen. Sulloin varpaani neljana perakkaisena paivana pieniin kiipeilykenkiini, josta seurasi jokinlainen jalkapoytakipuongelma. En halunnut myontaa, etta se olisi ollut ongelma. Jatin valiin viime keskiviikon juoksukurssin ja yritin juosta omalla ajalla sisajuoksuradalla. Tein viisi kierrosta ja jouduin lopettamaan, joska jalkaan jomotti tajuttomasti. Jos kipu estaa juoksemisen, se on ongelma. Tanaan palasin juoksupolulle neljan paivan tauon jalkeen. Juoksukurssin jalkeen oli aivan mahtava fiilis. Jalka ilmoitteli edelleen itsestaan, mutta en joutunut keskeyttamaan. Onko tautofoniaa, jos mainitsee sanan ongelma nelja kertaa? Siis viisi.

Tulin onnesta ymmyrkaisena kotiin klo 9 ja aloitin torstain rutiiniaskareet eli join aamukahvit, venyttelin tunnin ja laitoin ruokaa. Yllytin Kristinan juhlimaan sokeritonta paivaa kanssani Valentine's dayn sijaan. Tein siis valmiiksi arsyttavasta paivasta viela arsyttavamman. Tassapa teille kasitysta minun sokeriaddiktiosta. Soin aamulla hunajaa suoraan purkista, koska en halunnut laittaa kuivattuja, sokeroituja karpaloita puurooni. Paivalla join kaksi teeta hunajalla ja yhden kahvin. Kaksi teeta. Mita? Lisaksi otin ylimaaraisia hunajapusseja. I seriously need to do something about this! Viime syksy meni loistavasti, en herkutellut makeilla juuri ollenkaan. Nyt olen koko ajan korvaamassa terveellisia valipaloja sokeriherkuilla. Talla hetkella odotan, etta vuorokausi vaihtuu, jotta voin avata itse itselleni ostamani suklaalevyn. :D Muhaha!

Sitten ikaviin uutisiin. Aloin tyostaa toista crack-ongelmaa tanaan. Se on vaikeampi, kaartuu oikealle. Apua. Minun kasi oli melkein parantunut, joten luulin, etta selvian. Paasin puoleen valiin, kunnes huomasin, etta teippaamani kasi oli aivan veressa. Siis veri oli tullut teipin lapi. Uuuuuuuups. Eli back to square one. Minun kasi nayttaa silta, kuin miina olisi rajahtanyt nahkan alla. Tyhma tyhma tyhma Emma. Janae osti minulle ystavanpaivaruusun, mika piristi hieman. Nyt joudun taas odottamaan viikon. Sitten kasi todennakoisesti tulehtuu. Sitten odotetaan kaksi viikkoa.

Nain juhlitaan No sugar -paivan loppumista. Kaksi sanaa: itse+petosta.

Oho, nyt on kello jo 00.17. voin napostaa suklaata ja opiskella vahan. Haleja kaikille ihanille ja rakkaille ystaville! Mietin teita tanaan moneen otteeseen. Olen todella onnekas, etta minulla on hurjasti hyvia ystavia. Saatte sydamen. <3

No comments:

Post a Comment