Tuesday, May 8, 2012

Smith rock Spring thing & Monkey face

Istun Kristinan kanssa ulkona, Lillis business complexin edessa. Taalla on kesa. Olin viime viikonlopun taas Smith Rockilla. Talla kertaa olin vapaaehtoisena siivoamassa ja pistamassa paikkoja kuntoon. Tapahtuman nimi on Smith Rock Spring Thing. Osallistuimme 25 hengen voimin lauantaina erilaisiin toihin ja sunnuntain vietimme kiipeillen. Mina karrasin soraa kolme tuntia. Tasta hyvasta sain ilmaisen aamupalan, t-paidan, ilmaisen telttapaikan, joogaa, illallisen ja juomista. Sunnuntaina kiipesin aivan mahtavan reitin Monkey Facelle.



Joogaa

Ruokaa, jalkkariksi brownies ja jatskia

Meidan poppoo ja pari muuta

Pinata!

Sunnuntaina ensimmaisen multipitch-reitin huipulla.

Kivat maisemat jalleen kerran

Seuraavaksi kiipesimme tuonne, it's the Monkey face!

Ma kiipean kakkosena, reppu selassa ja repussa toinen koysi. Fun!

Viela yksi pitchi

Paasin harjoittelemaan teknoomista. Tama on sita mita teen intro to lead -kurssilla.

Nice!

Sitten alas. Pudotin juuri puhelimeni ja mua naurattaa.  Laskeuduin noin 50 metria ilmassa, ihan mahtava fiilis. Kunnes huomasin, etta koydet on ihan sotkussa. Onneksi minulla oli autoblock, joka pysaytti alasmenon, kun irrotan kateni koydesta. Selvitin koysisotkun 10 metrin korkeudella ja jatkoin onnellisena matkaa.

Tosta naatte, etta olen ihan vaan ilmassa.

Puhelimen osia.

Sitten olikin yhtakkia jo maanantai. Liidasin ensimmaista kertaa trad reitin Skinner's buttella. Trad oli sita, etta mina asetan itse omat varmistuksen kallion lohkeamaan. Ehka jannittavinta mita olen tehnyt. Onneksi Oregonin uutiset olivat paikalla todistamassa tata. Mina ja Kristin palatimme ihan holmoja. Tassa linkki uutisiin: http://www.kval.com/news/local/Oregon-sunshine-We-are-just-jumping-around-like-little-squirrels-today--150505085.html?tab=video&c=y

Nyt opiskelen vahan ja lahden syomaan Kristinan ja Malinin kanssa. Haleja Suameen! :)

No comments:

Post a Comment