Thursday, May 31, 2012

Niskasta kiinni

Minun on aika toteuttaa tuo otsikko, monessakin suhteessa. Ensinnakin olen laiminlyonyt blogia jo pitkaan. Ei hyva. Minulle sattuu ja tapahtuu kaiken moista koko ajan, mutta mikaan ei silti tunnu mainitsemisen arvoiselta. Tai en osaa kertoa asioita hauskasti. Eika kukaan jaksa tylsaa blogia lukea, joten olen sitten pitanyt mykkakoulua. Toiseksi olen maailman laiskin opiskelija talla hetkella. Minulla on niin monta rautaa tulessa, etten tieda mista tongista aloittaisin. Lopputulema: pyorittelen peukaloitani, loydan itseni kiipeilyseinalta useammin kuin olisi tarvetta ja jatan kaiken viimetippaan.

Maanantaisin olen ottanut tavaksi kayda bingossa. Bingo on hauskaa. Malin voitti viime kerralla kengan kiillottajan. Muita loistavia palkintoja ovat olleet kaksi kappaletta sorkkarautoja ja laatikollinen mangoja. En ole voittanut kertaakaan. Tassa muutama kuva parin viikon takaa. Kavimme ensin illallistamassa Five Guys -hamppariravintolassa. Nyt kayn lammittamassa evaani kirjaston kahvilassa ja jatkan opiskelua. Cheers mussukat!

Carla (Ranskasta) ja Meredith (kamppis) ovat iloisia

MIKSI KAHVIAUTOMAATISSA EI IKINA LUE FREE REFILLS? (Ma en juo limpparia... snif)

Bingo!!!

Malin voitti kengan kiillottajan, joka hajoili lavalla. Bingoisannat on tosi hauskoja.

Viimeiseksi aina "kaikki ruudut ekana taynna voittaa" -bingo.

No comments:

Post a Comment