Sunday, August 12, 2012

Arkea, arkea

Taas on jaanyt muutata paiva valiin. Hupsista. Kesa on jo kohta ohi. Vaikka en ole toissa, olen onnistunut tayttamaan arkeni niin, ettei minulla ole peukaloidenpyorittelyaikaa. Olen lueskellut kirjoja, kaynyt kiipeilemassa, juoksulenkilla, pelaamassa jalkapalloa, terassilla (kerran) ja tavannut kavereita kahvikupin aaressa. Aikaa ruuan laittoon loytyy myos, mika on mukavaa. Varsinkin, kun meilla on pottumaa etupihalla ja kamppikset on Urban farming kurssilla, mista he saavat tuoreita vihanneksia kotiin joka viikko.
 
Olohuone

Helpoin piirakka ikina

Murupiirakka jaatelon kera

Olin Allisonin, Daven ja Lindan kanssa illallistamassa perjantai-iltana Roaring Rapids -pizzeriassa. Minulla ja Allisonilla oli kunnianhimoinen suunnitelma ehtia Spencer Buttelle ihastelemaan auringon laskua illallisen jalkeen. Pizzeria sijaitsee Springfieldissa, Willamette-joen varrella. Starttasimme auton kohti Spencer Buttea klo 20. Juoksimme rammimme ylos polkua pitkin niin nopeasti kuin pystyimme, mutta emme kerenneet ajoissa paikalle. Aurinko laski puoli yhdeksan maissa. Olimme viisi minuuttia myohassa. Viimeksi kun olimme katsomassa auringonlaskua kesan alussa, olimme huipulla yhdeksalta ja naimme koko komeuden. Syksy tulee. Sais tulla sadettakin valilla.

Olin eilen illalla humputtelemassa Allisonin, Meredithin ja Hannahin kanssa. Lapparini oli auki ja aitini sattui Skypettamaan minulle juuri sopivasti, kun meilla oli "pre gamet" minun luona. Meidan humputtelut eivat edenneet aloittelua pidemmalle, koska juttua riitti eika ketaan kiinnostanut kavella baariin. Toivottavasti teilla oli mukava retki, mihin ikina paadyittekaan! :) Haleja!

No comments:

Post a Comment