Thursday, April 26, 2012

Syntymapaiva

Minun syntymapaiva meni nain. Aamulla herasin juoksemaan sateessa, vaikka minun ei ollut pakko. Puoli- ja kokomaratoonarit sai olla poissa kurssilta. Iltapaivalla menin campukselle opiskelemaan. Tormasin Matzeen sattumalta ja meninkin kahville hanen ja Mattin kanssa. Sain matkalla ilmaista popcornia, koska campuksella naytetaan tanaan ilmaiseksi kaksi elokuvaa: Harry Potter ja joku toinen. Kahvittelun jalkeen menimme yhdessa opiskelemaan. Neljassa ja puolessa tunnissa sain napyteltya kaksi esseeta ja yhden ryhmatyoosuuden. Itse asiassa kaksi ryhmatyoosuutta, koska parini ilmoitti minulle tanaan, etta on ollut sairaana eika voinut kirjoittaa osuuttaan. Deadline oli tanaan. Onneksi oli minun taianomainen syntymapaiva, koska sain kaiken valmiiksi iltapaivan aikana. Opin myos ampumaan paperin palasia kuminauhalla.

Luennon jalkeen tepastelin kiipeilyseinalle. Siella minua odottivat Kristina, Malin, Meredith, Matze ja Christy. Kiipeilimme tunnin verran. Kristina sanoi minulle, etta "Emma, sa olet todella kuuma." Siita tuli hyva mieli. :) Kehujen innoittamana jatin kiipeilytrikoot jalkaan (vaikka minulla oli farkut varta vasten mukana) ja painelimme yhdessa illallistamaan eraalle ruokakojulle. Ruokakojun omistaja on Kristinan tuttu, joten saimme kutsun heidan kotiinsa. Olihan ulkona hieman vilpoinen. Aika moista vieraanvaraisuutta. Soimme japanilaistyylisia lihavartaita, riisia ja kasviksia. Parasta. Jalkiruuaksi halusin viela jaateloa paikallisesta jaatelobaarista, missa Obamakin on kaynyt vierailulla. Lopuksi kavelin sateessa kotiin, kavin suihkussa ja pudotin hoylan epahuomiossa jalalleni. Nyt varpaani vuotaa verta. Mukavata.

Huomenna minulla on vapaata. Haluan menna kiipeilemaan ulos, Skinner's buttelle, jos saa on hyva. Jos ei ole hyva saa, revin peliverkkarini. Nyt nukkumaan, en kesta biletysta. Liian vanha. Rupiaa vasyttamaan. Haleja ja kiitos viela kaikille onnitteluista! Ootta rakkaita pakkaita!


Vasemmalla kortti Ruotsista Suvilta, keskella kamppikseni tekema kutsuva kortti ja oikealla Katja+Niina+Soile+miehilta saamani kortti. Kauniita ja hauskoja sanoja oli ilo lukea! Meredithilta myos tuo I<3Oregon -tarra.

Meille tulee New York Times koirankakkapussissa...

...ja se pitaa noutaa kukkapenkista. How lovely!

Tama kortti on niiiiiin paras. Se nokottaa keittiossa.

Hehehehehe! It's me in 3D!

2 comments:

  1. Jos kierrättäisitte, saisitte koirankakkapusseista biojätepusseja.

    Kirjoittaisin enemmänkin ja järkevämpiä asioita, mutta mun sormet kramppaa, koska oon kirjoittanut opparia nyt melkein kahden viikon ajan 12 TUNTIA PÄIVÄSSÄ. Mutta tää valmistuu maanantaiksi, olen melko varma siitä, jee! :)

    ReplyDelete
  2. Jee, loistavaa Katju! Mulla kramppaa sormet kiipeilyn takia. Harmi, etta mun kramppaus edista gradun valmistumista. Mohmoh. :)

    ReplyDelete