Tuesday, June 11, 2013

Ilmaista joogaa ja elokuvia

Otsikossa kaksi viimeistä päivää kiteytettynä. Voitin ilmaisia joogatunteja Eugene Yoga -studioon hyväntekeväisyystapahtumassa. Olemme käyneet joka päivä likkojen kanssa venyttämässä ja puhkumassa. Sitten laitettu illallista ja katsottu elokuvia. Muutamalla on vielä koulujuttuja, mutta suurin osa kavereistani sai viimeiset tentit tehtyä tänään. Varsinainen valmistujaisseremonia on maanantaina. Lähden Smith rockille torstaina Luken ja Codyn kanssa, mutta tulen maanantaiksi katsomaan lakituksen. Tai siis täällä lakki on päässä ja karvatupsu siirretään puolelta toiselle. Niin kuin elokuvissa.

Matkustussuunnitelmat on muuttuneet täysin. Minä ja Allana päätetään vasta valmistujaisten jälkeen minne menemme. Olemme yhtä mieltä siitä, että Yosemite näyttää liian kuumalta ja ruuhkaiselta. Taidamme sittenkin ajaa Wyomingiin ja kiivetä pääasiassa Grand Tetonseilla. Fiiliksen ja sääennusteen mukaan. Enää kuukausi jäljellä. Että aika menee nopiaa. Nyt nukkumaan. Yöt!

PS. Katja, mun Thaimaakengät rikku. Nyt mulla on pelkät släpärit ja juoksukengät. Ja crocksit. Älä kerro kellekään.

2 comments:

  1. Eih!! Vai jo nyt thaimaakengät luovuttivat. Eikös ne korjattu jo Thaimaassa nippareilla? Vai olikohan ne sittenkin mun kengät. Enpä mene muistamaan.

    ReplyDelete
  2. Hihii! Sun kengät korjattiin nippareilla joo, mistä tuli mieleeni, että mulla on sun antamat nipparit mukana, matkalaukun sivutaskussa. Mut ne ei olis auttaneet, koska pohja hajos kahtia keskeltä. Voi tätä surua. :)

    ReplyDelete