Friday, January 13, 2012

Pahkinavoihillokeksi

Kristina ja mina soimme eilen illalla iltapalaksi pahkinavoilla ja hillolla paallystettyja carr's-tyylisia kekseja. Parasta herkkua ikina. Loistavan yhdistelman saa myos siten, etta korvaa keksin nakkileivalla. Amerikkalaisethan herkuttelevat paahtoleivalla, mutta se ei ole mun juttu. Voi milta Vaasan jalkiuunileipa mahtaakaan maistua pahkinavoilla ja hillolla. Can't wait!

Kristinan peanut butter + blackberry jam -kerroskeksi

Arvaattekos mita eilen aamulla tapahtui? Mina olin juoksemassa, kun ulkona oli viela pakkasta. Pakkasta! Eugenessa? Meilla oli ohjelmassa maili-testi, jonka tulosta vertaamme kurssin lopussa. Tavoite on, etta vauhdilla, jolla eilen juoksin mailin (6 min 50 sec), juoksen viisi kilometria kymmenen viikon paasta. Hieman skeptisesti suhtaudun tahan, mutta annan juoksuopettajalleni mahdollisuuden, koska han on aivan mahtava. Hanen nimensa on Joe. Joe pitaa meille kurssilaisille nettisivua, josta voimme tarkistaa omat aikamme. Han on kirjoittanut kirjoja ja kaikkea. Lisaksi han arvasi sukunimeni perusteella, etta olen Suomesta. Tassa on linkki Joen kotisivuille, mista loytyy myos paivitykset kurssistamme.

http://joehenderson.com/uo10k/

Luen parhaillaan management in global economy -kurssiin kuuluvaa artikkelia. Kurssiin kuuluu kymmenen artikkelia, joitka maksoivat yhteensa melkein 50 dollaria. Lisaksi kurssikirja maksoi 100 dollaria. Menen yhdelta pelaamaan racquet palloa Kristinan kanssa. Taman jalkeen menemme ostoksille. Olemme menossa bileisin, jossia kaikkien on pukeuduttava kotimaataan edustavasti. Mina ja Kristina pukeudumme pohjoismaalaisille ominaiseen tyyliin eli hipstereiksi. Muhaha! Minulla on ostoslistalla pappalasit, farkkupaita ja jotain hauskaa assaa. Ennen pippaloita piipahdamme moikkaamassa kaikkia vaihtareita International coffee hour -tapahtumassa. Ehka olen maininnutkin taman. Se on joka perjantai 16-18 ja siella tarjotaan ilmaista ruokaa. Ja kiipeilemaankin olen menossa viela puoli kuuden maissa. Onpas tassa nyt kaiken moista tohinaa viela edessa.

Nyt takaisin Intian talouden kehityksen pariin. Maanantaina on Martin Luther Kingin paiva, joten minulla on pitka viikonloppu edessa. Tiistaina onkin pelkkaa PE:ta (Physichal Education), joten olen seuraavan kerran koulun penkilla vasta ensi viikon keskiviikkona. Mukavaa viikonloppua kaikille! Ootte rakkaita pakkaita. :)

No comments:

Post a Comment