Tuesday, January 10, 2012

My favourite day of the week

Aamu oli usvainen ja kolea. Juoksukurssi alkoi tanaan ja voi etta kun oli mukavaa. En tieda voiko aamua paremmin aloittaa. Heraat 6.15 pirteana, koska menit nukkumaan kymmenelta. Syot Emman herkkupuuroa ja juot kupin kahvia. Katsot uutiset ja lueskelet lehtea. Vahan ennen kahdeksaa polkaiset campukselle ja juokset rennon lenkin muiden kurssikavereidan kanssa. Kun palaat kotiin, aurinko paistaa ja alotat paivan askareet energiaa puhkuen. Minun tapauksessa tassa kohtaa juodaan viela toinen kuppi kahvia. Sen jalkeen puhkun.

Jos ette lukeneet minun eilista paivitysta, niin tassa tulee kertausta. Koska minulla ei ole mitaan uutta kerrottavaa. Minulla on kaksi tuntia tehokasta tyoaikaa, jonka jalkeen menen kiipeilykurssille. Kiipeilyn jalkeen minulla on taas parin tunnin tauko, jonka vietan varmaan sohvalla EMU:ssa. Salsa paattaa paivani. Tasta paivasta tulee varmasti mun suosikki. :) Hihihihi!

No comments:

Post a Comment