Monday, January 9, 2012

Tiistain lukujarjestys

Talviperiodin ensimmainen paiva on nyt takana. Olen aivan innoissani kaikista minun kursseista. Lisaksi tapasin uusia mielenkiintoisia ja mukavia ihmisia. Onneksi minulla on viela kaksi mielenkiintoista periodia edessa. Muutaman viikon paasta valitan teille, etta kuolen tyomaaran alle. Iloitsen siis nyt ja valitan myohemmin. Juttelin Meredithin kanssa syntyja syvia parin tunnin ajan. Nyt olisi aika menna nukkumaan. Minulla on heratys huomenna aamulla 6.15. Miksi? Koska minun huominen lukujarjestys nayttaa kaikessa naurettavuudessaan talta:

8-9 5K juoksu 2 (skippsin 5K juoksu 1, alkaa kysyko miksi)
14-16 Rock climbing 2
18-19 Salsa

Etta sellainen paiva. Ai niin, en tainnut viela kertoa, etta minun huoneen lammitin on rikki. Siis se seinahiustenkuivaajalammitin. Nice. Onneksi minulla on lainassa Allisonin untuvatakki. Nyt hamppupesulle. Haleja!

No comments:

Post a Comment