Monday, January 9, 2012

Perfect day for some crack climbing

Eilen oli upea ilma. Aurinko paistoi pilvettomalta taivaalta ja asteet pyorivat 14 tienoilla. Olin kiipeilemassa Benen ja Emman kanssa Skinner's Buttella. Aurinko oli lammittanyt kallion niin, etta napit eivat jaatyneet ollenkaan. Otin kuvia, siirsin ne koneelle, paransin vareja ja... hukkasin ne. En tajua. En loyda kuvia mistaan. Kaynnistin koneen uudestaan. Hain kuvia tiedostonimella. Tarkistin roskakorin. En edelleen tajua. IPhoto teki mulle kepposen. Arsyttavaa, koska poistin kuvat kamerasta samalla kun siirsin ne. Aaaargh. Ehka ne loytyvat viela jostain.

Taanaan alkaa luennot! Olen aivan pahkinoissani. Katsotaan kauanko jaksan intoilla. Kuukauden lomailu saa minut kaipaamaan arkea ja tietenkin kavereitani, joita en ole nahnyt kuukauteen. Minulla on tanaan:

9-10 Geology: Natural environment (The random choice of the term!)
10-12 Effective business presentation (Kristina on talla kurssilla mun kanssa)
14-16 Bouldering (kiipeilya)
16-18 Management in global economy (Talla kurssilla on amerikkalaisia opiskelijoita, joihin tutustuin viime vuonna)

Naen myos pitkasta aikaan Matzen tanaan. Menemme Rennie'siin syomaan. Taas yksi asia, mita olen kaivannut: Rennie'sin cup & salad -setti! Matze uhkasi eilen, etta hanen olkapaansa on jo niin hyvassa kunnossa, etta han aloittaa taas kiipeilyn mun kanssa. We'll see! Nyt menen laittautumaan. Minun on valittava vaatteet harkiten, koska minulla on 10 minuuttia aikaa siirtya kiipeilyseinalta Lillisiin. Mukavaa alkaavaa periodia kaikille! :)

2 comments:

  1. Your blog is ridiculous, especially read in English ;-)
    paras tervehdykset Bännieödiktääaa

    See yourself:
    Yesterday was a wonderful atmosphere. The sun was shining from a cloudless sky and rotate 14 degrees around. I was climbing Benen, and with Emma Skinner's Buttella. The sun had warmed the rock, so the buttons are not frozen at all. I took pictures, I moved the computer, healed, and the colors ... I've lost them. I do not know. I can not find pictures anywhere. You start the computer again. Shark pictures file name. I checked the Recycle Bin. I still do not get it. IPhoto did me a trick. Annoying, because I deleted pictures from your camera at the same time I moved them. Aaaargh. Maybe they still can be found somewhere.

    ReplyDelete
  2. Hahahahahaha! :D That's ridiculous but Allison has read my blog for a while now and she hasn't complained. ;)

    ReplyDelete