Tuesday, May 14, 2013

7,5 miles (12 point something K)

Olin aamulla Joen juoksukurssilla. Joe valmensi minua vuoden ajan ja hänen ansiostaan paransin puolikkaan aikaa melkein tunnilla. Tapasin myös juoksukaverini Morgenin pitkästä aikaa. Hän on Durangosta, Coloradosta. Tekee high altitude -harjoittelua kesäisin ja juoksi juuri kokonaisen. Hänkään ei ole kurssilla, mutta Joe antaa vanhojen kurssilaisten ottaa osaa kurssiin ilmaiseksi. Normaalisti kurssi maksaa $555. Minä ja Morgen juoksimme yhdessä ja juttelimme koko matkan ajan. Juoksu tuntui yllättävän kevyeltä. Mua jännitti vähän etukäteen, sillä Suomessa miun lenkit lyheni. Ja harveni. Ja talvella loppui kokonaan. Möh.

Olen palannut Eugeneaamupalarutiineihin. Nom.

Tänään menen kiipeilemään reciin ja illalla tapaamaan Davea ja Lindaa Allisonin kanssa. En malta odottaa. Saunakin olisi ollut tarjolla, mutta sitä kerkee Suomessa sitten. Nyt venyttelen ja lähden Allanan luo luonaalle. Niin ja ne reitit mitä sain ylistellä Smith rockilla oli 11c, 12a ja 12a. Tippusin toki muutamia kertoja vaikeimmissa kohdissa, mutta silti. Nuo numerot ei varmaan sano teille mitään, mutta mulle sanoo. Puoli vuotta sitten en päässyt mihinkään mitään mikä alkoi 11. Great success!


Hyvät yöt!

2 comments:

  1. Ooh, onpa tänne tullut juttua sitten viime kerran! Kiva! :)

    Hyvä Emma, great success! Olen silti hieman huolissani. Kui sää oot alkanu yhtäkkiä puhumaan turkua? Kaikki ok? :o

    ReplyDelete
  2. Haha! Multa kysyi joku joskus, etta ooksaa Raumalta. Emmaa tiia, apua! Kiipilija. America happened to Emma. Great success! (+ se kasijuttu)

    ReplyDelete