Friday, May 10, 2013

Pyöräily on ihanaa

Tein pyöräretken Trader Joe'siin. Ihanaa, kun voi vaan pyöräillä joka paikkaan. Kaikki on ihanaa. Blaah. Enivei. Olin unohtanut hummuksen ihan kokonaan. Minä tapasin tehdä erilaisia hummuksia, mutta Suomessa se unohtui. Jäin silmät kiiluen hyllyn eteen. Ja salsaa. Meillä oli viime kesänä salsa-iltamia, jolloin tehtiin porukalla salsaa. Ja napostettiin tortillasipsejä. Sovin itseasiassa jo Allisonin kanssa, että teemme salsaa, kun menen seuraavan kerran kylään. Ja juomme tyylikkäästi vähän viiniä. Mistä pääsemme Two buck Chuckiin. Siinä on hintalaatusuhde kohdillaan kuulkaas. Miulle maistuu, paremmalle väelle ehkä ei.



Opiskelijabudjetille

Iltapäivällä piti opiskella. Nukuin päikkärit. Puhelinasian hoidin kuntoon RadioShackissa. Senkin pyörällä. Kaksi kertaa, koska ensimmäisellä kerralla unohdin sim-kortin kotiin. Eli minulla on nyt amerikkalainen sim-kort mun suomalaisessa puhelimessa. Mikä taas tarkoittaa sitä, että minua ei saa kiinni Suomesta käsin. Kannan kyllä korttia mukana ja tarkistelen välillä. Viestit tulee varmimmin perille fbn kautta, koska wifi on joka paikassa. Paitsi ei Smith rockilla. Joten radiohiljaisuutta sunnuntaihin asti.

Laitoin illallista taas koko porukalle. Petrikin oppien mukaan carbonaraa. Paitsi, etten löytänyt pancettaa. Pekonilla tein. Anteeksi. Ei saa paljastaa. Ilma oli juuri sopivasti viilentynyt, joten söimme taas terassilla. Nyt lähden Allisonille yökylään. Huomenna aamulla lähtö viis reikä reikä. Äitille oikein mukavaa äitienpäivää!



Melkein valmista


No comments:

Post a Comment