Thursday, May 9, 2013

Pyörän sain

Pyörin eilen campuksella ja törmäsin Meredithiin sattumalta. Hän juoksi huutaen mun kaulaan. Oli se näky. Kauheaa rääkymistä. Meredithille kuuluu hyvää. Hän valmistuu ja on jo ilmoittautunut peace corpsiin vapaaehtoiseksi. Hän asuu Allisonin kanssa campuksen vieressä. Sitten mulla oli jo treffit Allisonin kanssa. Allisonhan oli minun ensimmäinen kämppis. Siis ensimmäinen kämppis ikinä. Muistan, että minua jännitti ihan hirveästi asua toisen tytön kanssa. Kaikkea sitä. Vietin Allisonin perheen kanssa sekä kiitospäivän että uuden vuoden. Istahdimme campuksen nurtsille, söimme kevät rullat ja juorusimme kolme tuntia.

Allison tarjosi minulle pyöränsä lainaan. Haimme pyörän ja polkaisin Safewayhin. Ja arvatkaa mitä, Safewaystä ei saa enää muovipusseja. Siis matatahä? Paperipussiin pakkasivat, kahvat oli onneksi, mutta maksaa piti. 5 senttiä veloittivat, ryökäleet. Selvisi, että Oregon on hyväksynyt lain, jonka mukaan muovipussit on kielletty. Oregonhan on (jonkun toisen osavaltion kanssa) ainut osavaltio Amerikassa, jolla on pullojenpalautusjärjestelmä. Kierrätykseen suhtaudutaan täällä intohimoisemmin kuin uskontoon. Ehkä siksi täällä on niin hyvä olla. Mulla oli aina oma kauppakassi, mutta ei mulla nyt ollut. Yhyy. Ruoka on edelleen kallista täällä, onneksi alvi on 0%.

Illalla Bene laittoi ruokaa ja minä tein salaatin ja jälkkärin. Illallistimme koko porukka terassilla. Eli Malori, Bene, Benen kämppis ja minä. Nukahdin kahdeksalta sohvalle, kesken lauseen taas kuulemma. Nice.

Mullon pyörä

Hyvä palvelu, likat laittoivat pyörän kuntoon

Bene tekee illalliseksi juuresjuttua

Terassilta. Äite, me oltiin tuolla vastapäätä, McMenaminsissa syömässä silloin kun olit Eugenessa. Olutjuustokeittoa, nom nom.

Join aamukahveet terassilla. Nyt käyn juoksemassa ja sitten campukselle. Mui mui!

Ps. Kiitos Katja vielä viestistä, hymyilyttää vieläkin.

1 comment: