Thursday, May 23, 2013

Sloppy Joes

Saatiin tänään illallisvieraita. Teimme sloppy joeseja eli hamppareita, joiden sisään tulee pihvin sijaan jauhelihamuhennos. Vähän niin kuin chiliä (paksu keitto pavuista ja jauhelihasta), mutta tuhdimpaa. Lisukkeena kotitekoiset sweet potato ranskalaiset, papuja ja keitettyä maissia. Nom nom. 

Todella ammmerikkalaista

Viikonlopun kuvio selvisi tänään. Lähden huomenna illalla Trout creek -nimiselle halkeemakiipeilyalueelle. Vajaa tunti Smith rockista pohjoiseen. Olen todella innoissani, koskan olen halunnut mennä "trauttiin" jo pitkään. Minulla ei aikaisemmin ollut tarpeeksi kokemusta halkeemista. Eikä tarpeeksi kokeneita kavereita. Trautissa käy suhteellisen pieni ja aktiivinen trädiporukka. Kaikki kuulemma tuntevat toisensa. Teipata on pakko ja siltikin kädet on verillä. Halkeemat ovat vaikeita ja pitkiä. En tiedä voinko liidata edes helpointa reittiä. Jes! Katsotaan miten Emman käy.

Saan kyydin Taralta. Paikanpäällä tapaamme Taran poikaystävän Naten. Nate hoitaa yläköydet toivottavasti. Kolmas tyttö Sarah tulee mukaan myös. Olen kiivennyt kaikkien kanssa aikaisemmin. Voipi olla, että lauantain ja sunnuntain osalta tiedossa on enemmän odottelua kuin kiipeilyä. Maanantaina Max tulee kiipeilemään mun kanssa. Jos miulla on vielä käsissä nahkaa jäljellä. Jos ei ole, voimme kuulemma mennä Smith rockille. Ja pöh. Smith on niin nähty.

Maanantai-iltana ajetaan takaisin Eugeneen. Kuullaan sitten ensi viikolla! Nyt menen vaihtamaan hartiahierontoja Ellan kanssa. Eilen vaihdettiin Maryn kanssa. Katsomme muuten iltaisin Parenthoodia. Julia, olen koukussa. :) Haleja Suomeen! Tänään oli ehkä vähän ikävä kaikkia.

No comments:

Post a Comment