Wednesday, May 8, 2013

Mullon turistivaihe

Bene nauraa mulle koko ajan. Ajettiin eilen illalla Safewayn ohi. Minä ihan liekeissä innostuin ja sanoin, että ihanaa kun pääsee Safewayhin. Ihanaa kun ne pakkaa mun kolme banaania ja gallonan maitoa neljään eri muovipussiin. Kaksi pussia päällekäin. Vaikka sanon, että mullon oma kassi. Jee! Lisäksi mulla on puhelin koko ajan kädessä, jos tarvitsee ikuistaa jotain. Ihan mitä vaan. Eli turistivaihe on. Emma, come on...

Eilisestä. Bene ja hänen tyttöystävä Malori nappasivat minut eilen kentältä. Nukuin lennoilla hajanaisesti muutaman tunninn, joten väsy oli kova. Kävimme syömässä Portlandin eteläpuolella pienessä panimoravintolassa. Join illalliseksi lasillisen suklaalla maustettua olutta. Hihittelin puolituntia auton takapenkillä ja lopulta nukahdin. Kesken lauseen kuulemma. Allanan nappasimme kyytiin motarin varresta. Auton hän oli hinauttanut läheiseen kaupunkiin. Loppumatkan Allana kertoi mitä meidän yhteisille kavereille kuuluu. Sain muuten Allanalta säkillisen vaatteita ja pyyhkeet, jotka jouduin hylkäämään viime syksynä. Ehkä myös pyörän saan.

Tänään käyn hoitamassa pankkiasioita (mun amerikkalainen tili nukkuu, koska en käyttänyt sitä puoleen vuoteen) ja treffaan Allisonin campuksella. Illalla Bene laittaa ruokaa ja minä lupasin tehdä jälkkärin. Emmää muuten, mutta saa tekosyyn mennä Safewayhin jee! Ostan neljä omenaa, jotta saan kahdeksan muovipussia. Otan sieltäkin kuvia sitten.

Nyt luen lehden ja sitten esseitä, joiden pohjalta teen oppimispäiväkirjää (Lue: luen PELKÄN lehden ja lähden Safewayhin ottamaan kuvia). Mukavaa päivää!

Ai niin, ettei unohdu. Tässä turhia kuvia.

Bene ja Malori autossa

Gallona maitoa (en edes lähde tähän mittayksikköjuttuun enää...)

Kattokaa likat, olette Benen huoneessa seinällä! Mukavia muistoja tuli mieleen. Se lippisjuttu. Soile vaan potki lisää hiekkaa. Hehehe.


2 comments:

  1. Whaat me ollaan Benen seinällä! Cool! ^_^ Paljon terveisiä kaikille! Huutomerkkioverload.

    PS Sun lomasta tulee niin hyvä!

    ReplyDelete
  2. Tajusin just, että mähän noi kuvat Benelle lähetin, synttärilahjaksi. Kerroin just eilen Allisonille, että oon susta saanut kiipeilykaverin. Terkkuja takaisin! :)

    ReplyDelete