Thursday, September 15, 2011

Oma koti ja netti

Huoh mikä päivä. Orientaatio alkoi tänään eli tutustumista ja seremonioita. Kv-opiskelijoita taitaa olla reilut 1500, että tutustumista saa varmaan tehdä jatkossakin. Suurin osa opiskelijoista on Aasiasta ja Euroopasta oli noin 150. Muutin orientaation jälkeen omaan kotiin, eli luhtitalotyyppiseen kolmioon aivan yliopiston nurkalle. Kämppikseni Allison on todella avulias, hauska ja itsenäinen. Kämppä on loistava sekä sijainnin että varustelun suhteen. Meillä on tiskikone (?!) ja todella suuri kaasuhella. Huoneeni on täysin erillään muusta asunnosta, eli miulla ei ole seinänaapureita millään suunnalla. Vuokra kaasuineen ym laskuineen on 510 $. Hyvä diili siis. Huomenna ohjelmassa on aamupala klo 8 ja sitten jotain mihin mun ei kai tarvitse osallistua.

Heräsin viime yönä viiden aikoihin, enkä saanut unta. Aloin lueskella Julian antamaa kirjaa ja mulle tuli mukava olo. Kiitos rakkaat ystävät, äiti ja sisko kauniista sanoista. <3 Erityiskiitos keskiaukeaman jutusta, se saa aina hymyn huulille. Päivitin osoitteeni fbiin. :) Nyt nukkumaan. Öitä!

6 comments:

  1. Onnea uuteen kotiin! Aikaeroon tottuu parissa viikossa.

    h

    ReplyDelete
  2. Kiva kuulla susta <3. Tänään sit vasta huomasin, että olit ehtinyt jo kirjoittaa tänne. Kuulostaa aikas lupaavalta :).

    Hali, Tuija

    p.s. mulla on pari kelloa sun ajassa, aikas näppärää :)

    ReplyDelete
  3. Ei hataa :) Mulla on vaiossa kello suomenajassa, Ostin macbook airin joten nyt voin kirjoittaa missa vaan... nytkin oon luennolla. Hehehe. Taa on niin mahtava valine. Ostin myos pienen kameran. :) Aamulla oli aamupala ennen luennon alkua. Erilaisia pullia ja kaikki mahdolliset hedelmat/marjat valmiiksi kuorittuna. Aivan mahtavaa... I'm only here for the food! :)

    Emma

    ReplyDelete
  4. Heeeeei ihanaa kuulla, että sulla menee hyvin:) ja hei, mahtavaa toi oma rauha, pidetäänkö pyjamabileet ku tullaan katjan kanssa? JOO!
    paljon toi aikaero on? jos nyt on täällä torstai ja kello on yheksän, niin onksiellä kello 11 aamulla? eli olikse 10 tuntia eroo? tuntuu hurjalta, että siellä sä vasta alottelet tätä päivää, kun me täällä pohjolassa ollaan jo painumassa unille. mutta tää torstai oli kivapäivä, voin luvata. <3 (palkkapäivä ja shoppingshopping) tosin siellä näköjään saa hieman halvemmalla shoppailla. can't wait että pääsen sinne, alotan tekee jo kauppalistaa:D

    soile

    ReplyDelete
  5. Heippa Emma :)!!!!!
    Voi kuinka tuntuu hassulta että sielä sä oot kaukana muailmalla ja mitä kaikkea ihmeellistä ja jänskää uutta sielä koetkaan :)! Tosi kiva kuulla, että sulla on sielä kaikki hyvin ja mielikin on vaihtunu lähdön haikeuksista iloseen fiilikseen :D! Mä luulen sulla tulee oleen mahtava vuosi ja viihdyt sielä oikein hyvin :). Kunhan tuut takaisin ja pakotat sitte sen jenkkiuroksen muuttamaan suomeen ;D!
    Sun täytyy laittaa tänne sitte jotain kuvia tai laittaa mun sähköpostiin ku en mä vanhanaikaispieru sielä facebookissa oo ;D! Koulussa kerkesin tänään harmitella ku mun henk kohtainen opinto-ohjaaja on nyt siellä asti :D!!! Mä yritän selviytyä tästä kamalasta yliopistosta ilman sua! ;D
    Mun täytyy mennä nukkuun mutta myöhemmin lisää :)! Kivaa viikonloppua sinne !!

    ReplyDelete
  6. Mulla alkaa olemaan kohta kiirus jumppaan, joten kommentoin vain nopsaa yhteen erittäin tärkeään asiaan: kaasuhellaan. O-ou Emmu, onhan teillä kotivakuutukset kunnossa? ;P <3

    Niin ja hei siistejä noi teidän kaikki mahdollisuudet valita liikunnallisia juttuja! Taas tuli halu päästä kokeilemaan seinäkiipeilyä. :)

    ReplyDelete