Saturday, November 26, 2011

Jouluvalojen sytytys

Olen kotona taas. Mistas aloittaisin. Eilisesta. Nukuimme perjantaina pitkaan, teimme aamiaista yhdessa ja suuntasimme puolelta paivin luistelemaan. Loysimme lamminta vaatetta mun ja Allisonin vaatekomerosta. Mina puin ylleni jattilaismaisen miesten villaneuleen. Allison loysi turkoosin jattilaismaisen talvitakin. Luistellessa tuli kuitenkin kuuma. Aurinko paistaa porotti, joten luistelimme lopulta T-paidoissa. Luistelun jalkeen kiertelimme pienissa putiikeissa ja lounastimme italialaisessa ravontolassa. Kylmakin tuli pikkuhiljaa, joten ylikerrospukeutuminen osoittautui loistavaksi ratkaisuksi. Kaikkialla oli lammin ja ihana jouluinen tunnelma. Ashlandissa on muuten kaikkein tunnelmallisin Sturbucks-kahvila missa olen ollut. Siellakin tuli sitten istuttua.

Lamminta paalle ja luistelemaan.


Luistelu on kivaa :) Rukkaset silta varalta, etta kaadun. En kaatunut, taidot on tallella.
Nakyma tuvan ikkunasta ensimmaisena aamuna.


Puumaja takapihalla. Sinne kiipesin. Paa nakyy.

Kiitospaivan ateria. Nomnomnom.

Viidelta alkoi paraati, joka houkutteli kaikki Ashlandin asukkaat keskustaan. Paraatissa oli jouluisia hahmoja kuten tonttuja, piparkakkuja, tonttulakkeja ja joulupukki. Mukaan mahtui myos protestoijia, joiden kylteissa luki "Occupy Wall Street", "We are the 99%" ja "Boycott Ski Ashland". Joulumielta. :) Lopuksi ihmismassa vyoryi keskusaukiolle kuuntelemaan joulupukin puhetta. Joulupukki oli tana vuonna selvinpain ja hoiti osuutensa loistavasti. Kaikki kaupungin katuvalot sammutettiin ensin ja jouluvalot sytytettiin joulupukin kaskysta kaikkiin rakennuksiin ja puihin. Kunnon joulutunnelmaa. Love it.

Sisarukset

Vaarinpainkuusi

Kaffetta ennen paraatin alkua. Ja katsokaa mun hiuksia, ne on normaalit! :D

Muutama protestoija "Occupy Wall Street"

Menipas aika nopeasti. Ilma oli aivan loistava, kun palasimme takaisin Eugeneen, joten paatin lahtea nopealle retkelle Spencer's kukkulalle. Huono idea. Ensinnakin hukkasin mun hanskat paluumatkalla, koska oli pimeaa. Toiseksi mun pyoran lukko jumittui, enka saanut pyoraa irti telineesta. Nice. Pummin kyydin kotiin ja pohdin huomenna, miten saan pyorani takaisin. Tyhma Emma. Tyhma. Kuulostaa jotenkin niin tutulta. Ihan niin kuin mun pyora olisi aiemminkin jaanyt jumiin jonnekin. Saa nauraa. :) Mun hiuksillekin saa kohta taas nauraa. Hyvastit korppuiho ja hallittavat suortuvat, tervetuloa Monicastyle! I love Eugene. Halit ja pusut! Enaa kaksi viikkoa opiskelua.

1 comment:

  1. Oi luistelukuvasi on kerrassan ihana:) Onpa siellä tunnelmallista ja idyllistä. Täällä vaan sataa ja on kurjaa. Snif.

    ReplyDelete